Storm

Ledsen för dålig uppdatering. Har varit sjuk i flera dagar och därmed inte haft någonting att skriva om. Känner mig i alla fall lite bättre idag konstigt nog.

Det har ju varit storm hela natten så jag har för det mesta legat vaken.  Strömmen gick vid 12 så jag har legat i mörkret och försökt somna om gång på gång. Vi 4 tiden i morse var strömmen tillbaka så då gick jag upp och såg på tv tills klockan halv 6. Efter det har jag faktiskt sovit ganska bra trots att jag fått gå upp några gånger för att gå på toa, fylla på vatten och lite sådant.

Är ganska trött, det blev ju inte många timmars sömn inatt. Och min dåliga natt blev ett helt inlägg! Mysigt. Nu ska jag gå och äta ett äpple och göra resten av familjen sällskap i soffan. Kram på er allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg (om du har någon):


Kommentar: