Lördag

Igårkväll kollade jag på let's dance och lyckades somna mitt i programmet. Man är ju lite trött efter en vecka i skolan, hehe.
Idag blev jag väckt halv 11.  Ringde till Hallamölla och nu har jag förmodligen fått en APU plats.   Rida 4 timmar om dagen och bara ta hand om hästarna, ska bli superkul!
Hittade en annons på en paintvalack igår och mejlade till ägaren men dom har inte svarat, hoppas att jag kan få en häst med till Bollerup hade verkligen varit super!
Åt spagetti med köttfärssås till lunch och sen var jag och Agnes ute med Jaffsen, som hoppade som en gud idag min lilla pärla. <3
Nu väntar vi på Jacqis och Jojo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du få en egen häst? (:

2011-02-05 @ 18:19:30
Postat av: Jacqis

Hihi:D oss:D

2011-02-05 @ 23:59:02
Postat av: Amanda

Nej, antagligen inte, kanske foderhäst på bollerup i bästa fall ^^

2011-02-06 @ 13:09:04
URL: http://secondgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg (om du har någon):


Kommentar: